To encrypt and sign with Exchange

Exchangeで暗号化署名をする


 1 Use Exchange to compose your e-mail message just as you normally would.

 1. いつものように Exchangeで e-mailメッセージを作成してください。

 2 Specify whether you want to encrypt and sign the text of your message by clicking the lock and quill buttons.

 2. lock and quillボタンをクリックして、メッセージのテキストを暗号化し署名したいかどうか設定してください。

When you click one of these buttons, they remain indented to indicate the operations you want to perform.

 これらのボタンをクリックすると、ボタンはへこんで実行したい機能を示します。

 3 Send your e-mail message as you normally do. If you have elected to sign the encrypted data, the Passphrase dialog box appears requesting your passphrase before the mail is sent.

 3. いつものように e-mailメッセージを送信してください。暗号化したデータに署名するを選んでいたなら、Passphraseダイアログボックスが現れ、メールを送る前に passphraseが要求されます。

 4 Enter your passphrase and then click OK. If you have a copy of the public keys for each recipient, the appropriate keys are used. However, if you specify a recipient for whom there is no corresponding public key, the PGP Key Selection dialog box appears so you can specify the correct key.

 4. Passphraseを入力して OKをクリックしてください。受信者の公開鍵を持っていれば、その鍵が使われます。しかし、受信者に対応する鍵を設定していなければ、PGP Key Selectionダイアログボックスが現れ、正しい鍵を設定することができます。

 5 Drag the public keys for those who are to receive a copy of the encrypted e-mail message into the Recipients list box. You can also double-click on any of the keys to move them from one area of the screen to the other.

 5. 暗号化された e-mailメッセージを受信する人の公開鍵をドラッグアンドドロップして、Recipients list boxに移してください。また、鍵をダブルクリックして画面のエリアから、別のエリアに移すこともできます。

 6 Click OK to send your mail.

 6. OKをクリックしてメールを送ってください。